Az Angoltanár Mesterképzés részeként készített portfólióm két félév munkáit gyűjti egybe, az egyes területek (pszichológia, pedagógia, angol szakmódszertan, szaktárgyi tanítási gyakorlat, összefüggő egyéni iskolai gyakorlat és az iskola, mint szervezet működése) az ezekben foglalt tevékenységek időrendjében követik egymást. Az egyes dokumentumokat reflexiók követik, ezek végén azon tanári kompetenciák felsorolása áll, melyekben véleményem szerint fejlődést értem el. A portfóliót a felvételi eljárás során benyújtott motivációs levél vezeti be, végül egy összegző reflexió zárja le.
Mivel a képzés során számos másik dokumentum is létrejött, ami e portfólió részét képezhette volna, de különböző megfontolások miatt nem került beválogatásra, létrejött egy ‘B-oldal’ is. Ebben a kísérő jellegű válogatásban az egyes fejezetek az adott tanegység nevét viselik, és nem tartalmaznak reflexiókat.
A portfóliót Dr. Mészáros György (ELTE PPK) értékelte.